3/27/2014

PHOTOGENIC?


En voi ikinä kiittää tarpeeksi sitä että olette niin ihania, mulla on ihan parhaat lukijat! Joku ihana ihminen oli mut pistänyt ehdolle Indiedays Blog Awardseissa Fotogeneettisin-kategoriaan. Arvatkaa hämmästyinkö vähän kun sain tästä tietää? Itse kun en ollut kiireessä edes muistanut mainostaa koko ehdokkuusäänestystä! Huhhuh, liian upeeta. Tässä on siis tulossa parin viikon päästä kahdet Blog Awardsit joissa olen ehdolla, ihan uskomatonta. Kiitos tästä kuuluu tietysti teille, ootte korvaamattomia 
Jos siis olette sitä mieltä että minä/blogini on fotogeneettisin (eli että täällä on hienoja kuvia) niin käykää ihmeessä äänestämässä täällä, taas huikea palkinto jaossa äänestäneiden kesken!
Ja Aussie Blog Awardseissa voitte vielä äänestää täällä. Hurjasti pusuja ja haleja, ootte supereja!

Kan inte tacka er tillräckligt för det att ni är så fina, ja har verkligen de bästa läsarna! Någon ljuvlig människa hade nominerat mig i Indiedays Blog Awards i Fotogenisk-kategorin. Gissa om jag blev lite överraskad när jag hörde om detta? Hade ju själv alldeles glömt bort till och med att tipsa om nominerings röstingen åt er! Huhhuh, alldeles fantastiskt. Så om några veckor blir det då två Blog Awards där jag är nominerad, helt otroligt. Får förstås tacka er för allt detta, ni är guldvärda 
Så om ni alltså tycker att jag/bloggen är fotogenisk (alltså att här finns snygga foton) så kan ni rösta här, igen delas det ut ett fint pris mellan de som röstat!
Och ni kan även ännu rösta i Aussie Blog Awards här. Galet mycke pussar och kramar, ni är superr!

No comments:

Post a Comment