3/01/2014

-



Dress & shirt from BikBok (gifted).

Moikka, pitkästä aikaa! Ajatelkaa, nyt on jo maaliskuu ja kevät! Ei mulla mitään kummempaa blogitaukoa ole ollut, mutta onhan edellisestä postauksesta jo melkein kaksi viikkoa, hups. Mulla on ollut ihan muut asiat mielessä ja olen joutunut pistämään asioita tärkeysjärjestykseen, jolloin blogi on jäänyt taka alalle. Ei vaan ole ollut oikein fiilistä bloggaamiseen jo vähän pidemmän aikaa, mutta niinhän se välillä on. Pukeutumiseen taas löytyy inspistä vaikka muille jakaa (arvatkaa sainko sitä vielä lisää kun tuota uutta Trendiä selailin?) kun aurinko paistaa ja kaikkialla hypetetään jo kevätmuotia. Sain myös paljon ihania vaatteita (esim. ensimmäisessä kuvassa näkyvä superkaunis mekko, jonka laitan ehkä johonkin tulevaan blogigaalaan, ja vikoissa kuvissa näkyvä valkoinen paita) joita haluan teille asujen muodossa näyttää.

Viikon alussa olinkin inspiroitunut ja halusin ottaa asukuvia ja pitkästä aikaa postailla, mutta homma meni mettään kameran tarkennuksen takia. Siinä on ollut hieman vikaa jo heti alusta saakka. Nyt kuitenkin tajusin ettei vika minussa tai missään muussa ole kun siinä kamerassa ja vein sen huoltoon. Saas nähdä miten tässä käy, toivotaan että toimii sitten mutkattomasti. Eli uudella kameralla en nyt pysty kuvailemaan pariin viikkoon, sen sijaan ajattelin pistää bloggarikollegoja mun asuja kuvailemaan (hähäää!), niin saatte niitäkin, ja yllä näkyvät kuvat otin vanhalla kameralla. 

Toivottavasti jaksatte pysyä mun menoissa mukana tällaisesta huolimatta. Onko teillä muuten mitään mitä haluaisitte täällä nähdä/mistä haluaisitte lukea? Postausidiksiä? Kertokaa!

Eipä tässä muuta, mä lähden nyt risteilylle (vaikka ristelyt ei kyllä ihan mun lemppareita ole) Tukholmaan, jee! Mukavaa lauantaita ihanat, puss 

No comments:

Post a Comment