1/08/2014

LIGHT IS SHED NOT A BREATH TOO SOON



Photos by Andre Pozusis of Jasmin and me.

Mulla iski flunssa uudenvuoden jälkeen ja kävin tänään lääkärissä ja sain antibiootit poskionteluntulehdusta vastaan. Toivotaan että tää nyt vihdoin lähtis, ei ole nyt ollenkaan jaksamista ja aikaa kipeänä olemiseen, argh. 
Mutta kivaa on se että Andre sai näitä viime kesänä otettuja kuvia muokattua! Tää sarja taitaa olla mun lemppari kaikista ikinä.

Fick en dunderflunsa efter nyåret och var hos läkaren idag och fick antibiotika mot bihåleinflammationen. Hoppas detta går äntligen om, har inte ork eller tid för att vara sjuk nu, argh.
Men trevligt är att Andre har redigerat mer av de bilder vi plåtade förra sommaren! Denna serie är min favorit av alla någonsin.

14 comments:

  1. no HUH.
    sellasta kauneutta, mikä häikäisee.
    <3

    ReplyDelete
  2. Noi kuvat.... jäin vaan tuijottamaan tota alinta, niin epätodellisen kauniita ootte!
    Tsemppiä poskiontelontulehduksesta paranemiseen! Mulla kans diagnosoitiin viime viikolla tää mun "pikku flunssa" keuhkoputken- JA poskiontelontulehdukseksi.... not cool. Onneksi sait antibiootit, mulla auttoi ainakin ne tosi nopeasti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andre on kyllä hitsin taitava, että propseja sille! Kiitos <3
      Kiitti, toivotaan että nyt vihdoin pääsisin eroon tästä.. Voi ei, tsemppiä sullekin! Jep ne nyt ainaki auttaa, vaikka inhoon kyllä lääkkeiden popsimista... :P

      Delete
  3. Oon ihan sanaton:O Oon lukenu tätä blogia vaikka kuinka kauan mutta en oo koskaan aikaisemmin kommentoinu tänne mitään vaikka on upeita kuvia ja tekstejä tullu vastaan:) Mutta nyt täytyy kyllä sanoa että nää kuvat on jotain niin uskomattoman kaunista ja mykistävää että oli pakko tulla kertomaan... Jollain tapaa noi kosketti tosi syvästi enkä oikeen osaa sanoo miks :D Mutta uskomattoman taitava kuvaaja ja kauniit mallit ja tunnelma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oih, wauh, kiitos! ihana kuulla <3

      Delete
  4. Nää on kyllä upeita! I like it <3
    Ja voi että noi mun hiukset, vitsi ne on jotenki tosi intensiivisen väriset näissä! :D

    ReplyDelete
  5. Tää on kyllä niin mieletön kuvasarja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin onn, ihana et tyksit kans! :))

      Delete