12/21/2013

WST


Ihanaa, joululoma! Yllä näkyvän takin kotiutin viime viikonloppuna. Sain hurjasti alennusta malleilun takia ja huhh mikä diidli! Takki on tehty länsi saksassa, eli jostain 50/60/70 -luvulta varmaan ja on ehkä laaddukkain näkemäni takki ikinä! Ja matsku on laamaa, kuinka siistä? Tuota tuun käyttämään vielä kun pystyn liikkumaan ainoastaan rollaattorin avulla. 
WST:llä on muuten Pop-Up kauppa AVA-galleriassa vielä tämän viikon loppuun, kantii käydä tsekkaamassa, lisätietoa täältä, ja heillä on myös hurjasti tuotteita alessa täällä!

Jullov, såå skönt! Ovan ser ni jackan jag burit hem under förra veckoslutet. Fick den väldigt billigt p.g.a. att jag varit modell till dem och wau vilket kap! Jackan är gjord i västra tyskland, så den är från typ 50/60/70 -talet och en jacka med så här hög kvalité tror jag inte jag har sett förut! Och materialet är lama, hur coolt är inte detta? Denna jacka kommer jag använda ännu när jag inte ens kan gå utan rollator. 
WST jag förresten en Pop-Up butik i AVA-gallerian ännu till slutet av veckan, rekommenderar att gå kolla i.a.f., mer info hittar ni här, och de har mycket plagg på rea också här!

6 comments: