12/06/2013

THEN THE SNOW STARTED FALLING






Wearing: Bik Bok coat* & necklace* | 2nd hand jumper & bag | Cos leather top | Monki pants & socks | sneakers Reebok. (*gifted)

Juuri näitä Reebokin lenkkareita oon etsinyt jo kauan ja nyt ne vihdoin löytyivät Köpiksestä. Vyölaukun ostin myös Köpiksestä vintage kaupasta ja second handina löysin punaisen nahkahameenkin josta olen unelmoinut jo vähän aikaa. Sen kummempia en matkaa ostellut.
Ahh kun ihanaa että huomenna on itsenäisyyspäivä ja vapaata koulusta. Nyt, öitä!

Just dessa Reebok sneakers har jag sökt i evigheter och äntligen hittade jag dem nu i Köpenhamn. Väskan köpte jag också på resan och som second hand hittade jag även en snygg röd läderkjol som jag också drömt om redan en tid. Annat köpte jag inte på resan.
Oj va skönt att det är självständighetsdag i morgon och ledigt från skolan. Nu, gonatt!

2 comments:

  1. hej! jag skulle bli såå glad om du skulle kunna svara på detta: hur har du fått alla kläder osv av ex bikbok? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Har haft ett samarbete med Bik Bok via Miltton showroom enda sen Bik Bok kom till Finland. Till samarbetet hördes event och lanseringstillfällen som jag gjorde inlägg av, tävlingar för läsarna i bloggen och introducering av plagg i outfits mm. för gratis kläder. Har gjort andra, mindre samarbeten med Moltton också och sedan har olika nätbutiker kontaktat mig. Har dock inte gått med på alla samarbeten, och slutat vissa, med nätbutiker, de flesta nätbutiker som kontaktar har oetiskt och dåligt tillverkade kläder. Hoppas du nu fick en bild av hur det fungerar! :)

      Delete