11/19/2013

HATE HEELS


Mango heels.

Minuun ei leopardikuosi ole uponnut (itselleni, muilla se voi näyttää hiton hyvältä yksityiskohdissa) ollenkaan ja olen alkanut inota burgundinpunaista yliannostuksen johdosta. Joten miksi rakastuin näihin karvaisiin eläinkorkoihin? En todellakaan tiedä, tiedän vaan että ne on aivan ihanat vaikka inhoankin kaikkea niissä. Joskus käy näin.
Näitä pidin Blog Awardseissa ja jo lupailemaani asua saatte huomenna.

Har aldrig riktigt gillat leopard mönster (på mig själv, på andra kan det se supersnyggt ut i detaljer) och har börjat hata burgundy pga överdosen av den färgen. Så farför älskar jag dessa lurvuga djurklackar? Vet verkligen ej, vet bara att de är ljuvliga fastän jag hatar allt i dem. Någon gång går det bara så är.
Dessa bar jag på Blog Awards och outfiten jag redan talade om får ni se ordentligt i morgon.

No comments:

Post a Comment