10/20/2013

YES FOR BLAZERS

Perfect blazers from Bik Bok. (gift via the blog)

Olin joskus aikoinaan ahkera bleisereiden käyttäjä, mutta viime vuoden aikana niitä on karsiutunut kaapistani kirpparille myyntiin tasaisin väliajoin ja eilen möin viimeiset vanhat bleiserini. Mutta kun nämä näin päätin alkaa käyttää bleisereitä taas, pitäähän sitä jokunen perusjakku kaapissa olla vaikken kyllä vanno "klassikoiden" nimeen. Joku juuri tässä mallissa viehättää, varmaan tuo ohut kangas ja simppeli leikkaus. 

Använde förut ofta blazer, men inom det förgångna året har jag sålt bit för bit min stora blazer samling på loppis och igår sålde jag de sista. Men när jag såg dessa bestämde jag mig för att börja använda blazers igen, man måst ju ha någon basic blazer i sitt klädskåp ändå fastän jag inte svär vid "klassikers" namn. Något är det som gör just denna modell så snygg, kanske det tunna tyget och den simpla skärningen.

Ps. Jättikiitos kaikille jotka ostitte mun kamppeita Nenäpäiväkirpparilla eilen!
Ett stort tack åt alla som köpte av mitt stuff på Nenpäivä loppiset igår!

No comments:

Post a Comment