9/24/2013

FLORIDA








Photos: Mintti
Wearing: vintage sweater | Monki skirt* | my friends old heels | Bik Bok bag* | 2nd hand earrings. (*gift via the blog)

Huhh, koeviikko alkoi ja mulla on jo kaksi koetta nyt tehtynä, torstaina vielä yksi ja sitten loput hoidan vasta reissun jälkeen. Ihanaa päästä pois arjesta ja voi että kun rakastan matkustamista, ihan sama minne! 
Viime torstaina oli kyseinen asu päällä josta todella tykkäsin! Oltiin tällöin pienen bloggari-poppoon voimin Miltton showroomilla kauneusiltamissa. Karkkibuffetti oli katettu ja mukaan saatin tämän kuukauden LivBoxi, ihanaa hemmottelua.

Huhh, provveckan har börjat och jag har redan haft två prov, på torsdagen har jag ännu ett och resten sköter jag sen efter resan. Ljuvligt att komma bort från vardagen och ååh vad jag älskar att resa, ingen skillnad vart!
Förra torsdagen hade jag på mig detta, big like! Vi var då med några andra bloggare på Miltton showroom och fick njuta av en skönhetskväll. En godisbuffet stod dukad och vi fick med oss månadens LivBox, skönt att bli sådär bortskämd. 

10 comments: