8/22/2013

DOG DAYS AREN'T OVER





Wearing: 2nd hand top | Bik Bok biker* | h&m sandals | 2nd hand + diy bag | Zara skirt | Monki socks. (*gift via the blog)

Asua viime perjantailta jolloin oli todellakin mun epäonnenpäivä: rikoin kahdet kengät, m.m. noi jotka näkyy kuvissa.... Tällasta tapahtuu aina just mulle.
Taiteellista Taiteidenyötä tyypit!

En outfit från förra fredagen då det verkligen var min olycksdag: söndrade två par skor, även dessa på bilderna... Sådant händer endast åt mig.
Ha en konstig Konstens natt folks!

10 comments:

  1. kaikki sun asut jossa yhdistät sukat ja sandaalit on jotenkin niin ihanan inspiroivia! mun mielestä se sukkasandaalyhdistelmä on superihana ja cool ja vaikka kerta toisensa jälkeen koitan tätä ihanaa yhdistelmää itselleni, niin ei vaan jotenkin toimi:D whyy....:D jatkan yrittämistä ja inspiroidun kerta toisensa jälkeen täällä, ehkä vielä onnistaa ja löydän omannäköiset sukat!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uii superia kuulla! Höh, voi harmi.. Mut joo jatkajatka, varmasti joku kaunis päivä löydät! ;D

      Delete
  2. mieletön asu, yks mun lemppareista<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos hirmusti, ihana kuulla <33

      Delete
  3. en oo ikinä tykännyt sukkasandaali yhistelmästä, enkä kyllä vieläkään tykkää, paitsi sulla, sopii sun tyyliin super hyvin ! :)) ja noi lasit on jotain niin siistiä ei huhu !:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, kiitos, mä kyllä tyksin ;)) Joo, ne on niin mahdit ja nopeetki, hehe ;P Kiitti!

      Delete
  4. upea asu jälleen, näytät liian hyvältä!
    p.s. tsekkaa muuten caseapp arvonta mun blogista jos kiinnostaa uudet custom kännykuoret :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waah kiitti paljon sara, hyvä sun on sanoo kuules! ;))

      Samainen yhetistyö mullakin ;)

      Delete