2/16/2013

UP IN THE AIR


Tällä hetkellä istuskelen (toivottavasti) koneessa määränpäänä Barcelona. Oon just tällasen irtioton tarpeessa. Irtiotosta puheen ollen, en valitettavasti ottanut tietokonetta mukaan, mutta toivottavasti pärjäilette torstaihin vaan ehkä parilla kurkkauksella tänne mamin tai papin koneelta. Jos haluutte jotain tekemistä niin facebookissa pystyy vielä tykkäillä meidän Lumi-laukku kuvista, mun löytyy täältä(click!!). Fabo-sivut ja Instagramin ajattelin kyllä yrittää pitää ajan tasalla matkan aikana, joten seurailkaa siellä. Kuulemiin! 

Just nu sitter jag (hoppas) på flyget till Barcelona. Behöver just ett sådant lov just nu. På tal om lov så har jag inte tagit med mig min laptop, så hoppas ni klarar er till torsdagen men kanske några kikar här med mamis eller papis dator. Om ni ändå vill ha något att göra så kan man ännu gillar våra Lumi-outfit bilder, min hittar du här (click!!). Bloggens facebook-sida och min Instagram tänkte jag nog i alla fall försöka hålla uppdaterade, så ni kan följa där. Vi hörs! 

8 comments:

  1. Hej jätte tuff blogg o fina outfits. Rågillar! En dum fråga haha. Mn bor du på Sveaborg när du har sä många bilder därifrån :)
    Kram frn Linn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tack så mycket!! Nej, int alls! Japp ja bor ;)) Kram från mig!

      Delete
  2. oot sä kyllä kaunis! Pidä kiva loma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos superisti!! Tietty ;))

      Delete
  3. You are so stunning i have no words !

    ReplyDelete