2/23/2013

¡HOLA!



Kotona taas! Tultiin torstaina iltapäivällä ja sitten oonki ollut treeneissä ja vaan lomaillu. Lupailin ennen reissua (tietty) liikoja että kävisin täällä kurkkaamassa joku päivä Barcessa ja että pitäisin Fabo-sivun päivitettynä, mutta huonosti siis kävi, sorry. 
Muttamutta oli ihan mahtava reissu ja rakastuin kaupunkiin! Tuntu niin siltä että sovin sinne ku peukku käteen (vai miten se ny meni), joten haluun todellakin joskus asua tuolla. Nyt voitte kuvitella että tosiaanki haluun takas! Ja ilmatki suosi meitä, aurinko porotti päivät pitkät. Oli luvattu sadetta, taidan aika lailla tykätä Barcelonan "sateesta", hihi.
Lisää kuvia, asuja yms. tulossa taas päivien mittaan, matskua reissusta löytyy vaikka muille jakaa!

Hemma igen! Kom på torsdag eftermiddag och hade träningar, sedan har jag bara semestrat. Lovade (förstås) helt för mycket före resan, att jag skulle kika in här nån dag i Barce och hålla Facebook-sidan uppdaterad, men lyckades alltså inte, sorry.
Menmen hade en alldeles underbar resa och förälskade mig med staden! Det kändes att jag passade in där som tummen i handen (eller hur man nu säger), så jag vill verkligen bo där någon gång. Ni kan inbilla er hur mycket jag vill tillbaka! Och vädret var även superbra, solen gassade dagarna långa. Man hade lovat regn, gillar Barcelonas "regn" starkt, hihi.
Mera bilder, outfits mm. påkommande inom kort, har övermycket material från resan!

No comments:

Post a Comment