11/28/2012

WEDNESDAY





Oi ku vaan rakastan noita jouluvaloja 
Tänään oli vika koe ja aihh mikä fiilis, huomenna BikBok-paardit ja perjantaina joulufiilistelyä tiedossa!
Tokasta ja kolmannesta kuvasta näkeekin että hain vaatteita BikBok:ilta tänään huomista varten, aika hauska asu löyty ja noi kengät on mun uusi rakkaus (onkohan mulle nyt tullu joku sähkönsinifetissi tai jtn..?)! Huomenna torstaina aukeavat siis Kampin ja Jumbon BikBok myymälät ja perjantaina Itiksen myymälä. 
Aaaaii elämä on ihanaa!!

Åh vad jag älskar julljus 
Idag hade jag mitt sista prov och ojj vad det känns skönt, i morgon blir det BikBok-party och på fredagen julmys!
Ur andra och tredje bilden ser man att jag var i BikBok idag för att hämta lite kläder för i morgon, hittade en supertuff outfit ja skorna är mina nya älsklingar (har ja månne fått fetish för elektriskt blått eller något..?)! I morgon på torsdagen öppnas Kampens och Jumbos BikBok affärer och på fredagen öppnas Östra centrums affär. 
Oiooiii livet är gött!!

6 comments:

  1. otroligt vackra bilder! du är en grym fotograf!

    ÄLSKAR dessutom din klädsel i ämnet över!

    //paulinasuonvieri.blogg.se

    ReplyDelete
  2. Oi on tota bikbokkia tänne jo odotettukin! (:::

    ReplyDelete
  3. tulin just kampin bikbokin avajaisista ja huh mikä tungos siellä oli :D oltiin tokana jonossa, jee! ihan mahtavat avajaiset oli ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uskon! :D Oho, hyvä!! Kiva kuulla :))

      Delete