7/13/2012

SOMETHING BORROWED IN BLACK AND WHITE







Wednesday's: leather jacket, dads old from the 80's/ h&m top, 2nd hand/ shorts, moms/ ring & necklace, Gina Tricot/ belt, H&M/ shoes, Nelly.com/ bag grandmas old from Greece.

Keskiviikkona olin tällasessa asussa kaupungilla duunin jälkeen. Käytiin mm. kuuntelemassa FOG:ia Espan lavalla. En pystyny tossa pari päivää taakseppäin vastustamaan tota vyötä hotmassa, vaikka en yleensä sieltä vöitä ostele, se on vaan niin ihana! Ja toppi, jonka oon nyt nähny kaupassa kybän lapulla varustettuna, löyty kirpparilta sillon kun olin itse myymässä kahdella eurolla ja vieläpä käyttämättömänä, ei paha. Bikeri on taas isäni vanha 80-luvulta, oikea aarre!
Harmittaa kyllä ihan hitsisti että ei oo ollu kunnon auringonottopäiviä täällä Suomessa kovin useasti tänä kesänä, tänään kyllä pääsin vähän makoilemaan aurinkoon vaikka nythän illalla siellä on joku hemmetin toppatakkikeli, höh : (
Mutta kai te ootte käyny tsekkaamassa meikäläisen Indiedays-lookbookin, sillä nyt on mullaki sellanen kun vähän aikaa sitte sain kutsun! Nyt lehvaa kattomaan : )

På onsdagen hade jag en sådan outfit i stan efter jobbet. Vi var t.ex och lyssna på FOG på Espan lava.  Några dagar bakåt kunde jag inte motstå frestelsen att köpa bältet från h&m, fast jag inte brukar köpa bälten därifrån, det är bara så snyggt! Och toppen, som jag nu sett i butikerna med en 10 euros rea lapp på, hittade jag på loppis då jag var själv och sälja med två euro och den var tom oanvänd, not bad. Den sjukt snygga bikern är pappas gamla från 80-talet, en riktig skatt!
Så jätte tråkigt att man inte kunnat sola ordentligt så ofta här i Finland den här sommaren, i dag lapade jag nog lite sol ute fast nu på kvällen är det ju nåt sablars dunjacka väder, äsch : (
Men nog har ni väl checkat min Indiedays-lookbook, för att nu har jag också en sån när ja en tid sedan fick en inbjudan! Nu ska ja krypa i soffan och se på film : )

No comments:

Post a Comment