5/05/2012

WHY CAN'T WE BUY TIME?






Hellurei taas pitkästä aikaa! Anteeks tällanen yhtäkkinen pikkunen tauko, mutta mulla on koulussa meneillään vikat kunnon kouluviikot, eli hommaa riittää, varsinkin kun on Alexandra... (tää viittaa siihen mun vixuun koulunkäyti strategiaan: "no mä teen ton sitte joskus"... Elän ehkä liikaa hetkessä kun en katso huomista kauemmas tulevaisuuteen...). Mut joo, oon kouluhommien lisäks ehtiny olla kamssujen kanssa ja oon (ylläripylläri) käyny vähän kuuntelemassa FOG:ia (tiistaina ja sitte eilen kakski kertaa... hehe).
Nyt siihen asiaasiaan: kuvissa näkyy uusin Suuri Käsityö, johon mua haastateltiin ja mun kamppeita kuvailtiin maaliskuussa. En ollu ennen tätä kertaakaan lukenu koko lehteä, mutta aikoja sitte kun olin Eurokankaassa, esitteli tätini mut lehden päätoimittajalle ja sitte sovittiin sähkäritse asiasta. Ihan hauska juttu kyllä, ja tossa huomas että onhan sitä jonkin verran ite näperrelly, vaikka en itseäni käsityöläiseks kutsuiskaan.
Sitte kuvissa vilahtava nenäliina viittaa siihen että oon Petteri Punakuono, eli on flude iskeny.
Eipä mulla muuta, nyt täytyis alkaa niihin kouluhommiin, sillä mä en luultavasti tuu poistumaan tästä kämpästä tänään tän naaman takia... ja sit vois taas syödä jotain...

Hej, short time no see! Ursäkta igen för den lilla pausen, men har sista veckorna ordentlig skola nu, så man har ganska mycke o göra, särskilt då man är Alexandra... (detta hänvisar tilla min smarta skolgångs strategi: "nå, ja gör de sen nån gång"... Jag lever kanske för mycket i nuet, när ja inte ser längre till framtiden än morgondagen...). Men jaa, har förutom skolan, varit men vänner och (surprisesurprise) varit på några FOG-giggar (på tisdagen och igår riktigt två gånger..hehe).
Nu till riktiga ärendet: på bilderna syns den nya Suuri Käsityölehti, där det finns en artikel om mig och mina hantverk jobb. Bilderna och intervjun togs/gjordes i mars. Jag hed inte läst denna tidning en enda gång före detta, men en tid sedan presenterade min tant mig till tidningens chefredaktör i Eurokangas. Sedan bestämde vi om detta via mail. Det var riktigt roligt nog, och man märkte hur mycket man egentligen gjort själv, fast jag inte skulle kalla mig själv för en hantverkare.
Och i en annan bild ovan syns en näsduk, som hänvisar tilla att jag just nu är Rudolf med den Röda Mulen, alltså att jag har flu igen.
Jag hade väl inget annat, nu ska ja börja me skoljobb igen, för att jag far troligtvis ingenstans idag ur det här huset pga mitt ansikte.. och så sku man ju kunna äta någo på nytt...

10 comments:

  1. ihana valo! ja sävyt!
    :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, nii, tilannehan oli tietty pakko käyttää hyväks! ;)

      Delete
  2. kui siistiii, pääsit lehteeen ! onneks olkoooon;)))

    http://fannieriikka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. mmm...ihanaa! Mitäs tossa aamupalassa on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihh! Siinä on mozzarella+tomaatti+oliiviöljy+basilika leipiä, puolukkajogurttia+omppua+mysliä ja appelsiinimehkaa!

      Delete
  4. löysin sun blogin SK:n kautta kun luin mummolla sitä. oli niin kiinnostava juttu et piti tulla kattomaan blogi ja nyt tätä on tullu viikko seurailtua :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei jess tosi kiva! Kiva että tykkäät! :))

      Delete
  5. Mistä lehdestä sun juttu löytyy?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se löytyy tuolta toukokuun Suuresta Käsityöstä, lukee tossa tekstissäkin. :)

      Delete