2/06/2012

DENIM&DENIM



Today's: faux fur, Zara/ denim shirt, 2nd hand/ jeans, DIY/ bag, Tim Kiukas design/ earrings, Glitter/ cross ring, Gina/ boots, Vagabond.

Kiitoksia Emmille Top Kymppiin pääsystä!!! Uskomatonta! Kuvista näkee että juttu tuntu kyllä aika kivalta, haha. Ja tänään mulla oli muutenkin tosi paljon energiaa....
Mutta niin, tää "minä matkii Angelica Blickiä" - homma on ollu nyt aika pinnalla... Elikkä asiasta on tullut sanomista. Toiselta taholta possetiivista ja toiselta sitä toista (taino, miten sen nyt ottaa..). Enhän mä loukkaannu jos sanotaan että näytän siltä, nainenhan on kaunis ettei siihen puoleen, mutta jos väitetään että meikällä ei oo omaa tyyliä (jota kukaan ei kyllä oo väittäny, mutta haluan vaan että tää asia tulee kaikille selväks) niin sillon on joku käsittänyt aika väärin. Elikkä oon kuulkaas ihan oma itteni enkä kukaan muu, ja jos täytyy omaa tyyliäkin muuttaa ettei mua nyt vaan luulla mikskään baittariks niin okej! En tosiaan oo asiaa tahallani tehny enkä huomannu, vaan siitä on muut huomautellu (ihan, niin kuin sanoin, positiivisella mielellä), mutta kyllä luen kyseisen blogia tiheeseen tahtiin että jonnekki takaraivoon huomaamatta se inspis sitte menee.... Ja mua, se että vaikutan ja näytän/matkin Angelicaa, se luultavimmin häiritsee kaikkein eniten koska mä haluan olla mä ja se joukosta erottuva mä! Ja eiks niitä blogeja (tai ainaki tää on mun yks syistä miksi pidän blogia) pidetä mm insproidakseen muita? Ja eikö se yleensä niin mee että pienemmät ottaa isommista mallia? ; ) No, oli miten oli, en yritä ketään matkia tai olla kukaan muu kuin minä itse. Niin ja vielä kerran, en väitä että kukaan ois mitään negatiivista asiasta sanonu, päin vastoin, se vaan häiritsee mua itteäni : )
Mutta juu, teretulemas kaikki uudet ihanat lukijat! Natinati loves

Tack Emmi för Top Ten-platsen! Superfint!! Man ser på bilderna också att ja blev ganska glad, haha. Och ja hade annars också mycket energi idag.. (som ni kanske ser på texten ovan...). Men idag orkar ja inte rabbla denna långa text även på svenska (berör kanske mest finsktalande, haha ;)), så använd Google Translate om ni är intresserade, haha! ; P 
Välkommen alla nya fina läsare! Gonatt älsklingar
Tack Liljaa!
.
Ps. Höhh että Niinistöstä tuli pressa :(

22 comments:

  1. Ihaanat farkut ja onnittelut viel sinne top10 pääsyst :) heh sut tietäen voin kans vakuuttaa et etsä mikää baittari todellakaa oo :D keep doing what u do girl!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!! :)) No hyvä! :D I'll try!

      Delete
  2. Such a beautiful outfit!!

    ReplyDelete
  3. Mun mielestä Emmi itse kopioi poseerauksissa, hiuksissa meikeissä yms yms Fanny Lyckmania, että eipä Emmi ole kukaan mitään sanomaan! Eikä kyllä kukaan muukaan.
    Mun mielestä olet ikäiseksesi todella upeasti löytänyt itsesi ja tyylisi, olet persoonallinen (etenkin kun verrataan ikäisiisi ponkes-lissuihin tai ed hardy-pissiksiin) etkä kopio. Oot upea!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eihän emmi pahalla tarkoittanut, ei tietenkään, oon pelkästään kiitollinen. :)
      Mutta voi sinä ihana, kiitokiitos!!!♥

      Delete
  4. just discovered your blog through nofashionvictims and i love it!
    you got a new fallower by now :)

    X
    artandamentia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hyvä Emmi kun linkkas sut koska nyt ite löysin sut ja sanon että nyt oon jo koukussa :D Sulla on kyllä helkutti vieköön liian upee tyyli ^^ Täältä tulee uus lukija :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyllä, oon Emmille ikuisesti jättikiitoksen velkaa ja tää on vaan niin hienoa!!!!! Äää kiitos, ihanaa jesss!!!!! :D

      Delete
  6. Sen verran tuosta vertailusta Angelica Blickiin, että kyllä aika selkeää on mistä olet vaikutteita saanut. En tarkoita, että se huono asia olisi, koska tottakai niitä vaikutteita saa toisten blogeista ja pongaa kivoja juttuja. Mutta kun teidän kahden blogia selaa yhtäaikaa, niin selkeää jäljittelyä on havaittavissa. Ehkä se on tiedostamatonta sinulta, mutta ehkä hitusen häiritsevää kyllä... monet postaukset tuntuu melkein kopioilta, kuten jotku asutkin, meikit ja sitten kuvausasennot ja se, mitä ja miten kuvailet asuja ym. Inspiraation hakeminen ei ole paha, mutta kannattaa ehkä sitten pyrkiä tiedostaen keksimään jutuista vielä enemmän omannäköisiä. Inspiroitua, mutta välttää kopiointia, teki sen tosiaan tiedostaen tai tiedostamatta.

    Nykyään kyllä blogeja on niin paljon, että väkisinkin alkaa puskea pintaan samankaltaisia blogeja. Kannattaa kuitenkin pitää se oma ääni lujana, ettei huku muiden joukkoon. On jotenkin niin tylsää, jos iskee pintaan sellainen olo, että "tuo vaan matkii tota".

    No joo. Oot vielä nuori, sun tyyli ja blogi kasvaa varmasti samaa tahtia kuin sinäkin ja uskon, että yllät vielä korkealle. Kunhan pidät omasta itestäsi kiinni ja lujaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakko sanoo samaa, että jotkut asukokonaisuudet ovat suoraan sanoen about samoja jokaista vaatekappaletta myöten. Sun blogia selaillessa mua oikeasti rupes ärsyttämään se samanlaisuus. Mutta mä ymmärrän kyllä sua, koska oon saman ikäinen ja haen itsekkin vielä tyyliäni. Ja pisteet tosta "vaate mallistosta" (ainakin tekstin perusteella ymmärsin, että oot tehnyt ne itse vai?) ihan huippuja kaikki!(:

      Delete
    2. Juttuhan kuulkaas on kyllä niin että mulla varmasti on samantapainen tyyli kuin Angelicalla mutta tarkoittaako se heti sitä että kun Blickin blogi on tunnetunpi niin se oon mä joka matkii??? Esimerkki tästä on että Angelica just on laittanu postauksen hiuksista yks vaihtoehto on dippi: no kappas, sehän on meikäläisellä. Onko angelica maininnut moisesta ennen? No ei. Että satutaan tykkäämään samoista asioista, joskus minä ekana ja joskus hän.
      Jos se teitä häiritsee se ei ole mun ongelma, tää on mun tyyli vaikka se on samantapainen Angelican kanssa, ostan ja käytän sitä mistä tykkän ja niin simppeliä se on. Täällä suomessa on samoja vaatekauppoja (vaikka ei tietenkään ihan niin laaja valikoima kuin ruotsissa) niin en yhtään ihmettele että meillä on samoja vaatekappaleita, onhan niitä monilla muillakin. Meikeistä sen verran että ainoa samantapaisuus on kulmakarvat jotka löytyy esim Amanda Astorilta, Kenzalta ja lukemattomilta muilta. Itse olen mallia ottanut jo ennen Angelican blogin löytämistä ihan omalta äipältäni. "Asennoista" ei ole tietoakaan, oon kuulkaa kuvissa vaan oma itteni, en mä mitään asentoja angelicalta kato ja harjottele peilin edessä, hah, oon vaan.

      Enkä tosiaan "hae" tyyliäni millään tavalla, kaikillahan se muuttuu aikanaan. Enkä ole kyllä mikään eoävarma matkia jolla ei ole omaa ajatusta; onhan angelicalla asujakin joista en todellakaan tykkää. Oon ihan minä, oma itseni ja sillä sipuli.

      Eihän sitä koskaan tiiä että kuka matkii ja ketä täällä blogimaailmassa kun niitä blogeja on niin suunnattomasti. Ja oikeastaa onko sillä nion väliä? Mua ei ainakaan haittais jos joku mua "matkis", päin vastoin, olisin iloinen että joku tykkäis mun tyylistä. Ja ei selkasta "matkimista" oo edes olemassa, me ollaan tässä maailmassa kaikki erilaisia ja tehdään asioita eri tavalla.

      Ja kyllä oon suunnitellut asut itse, kiitos :)

      Delete
    3. sanoin vaan mielipiteeni ja tulit heti hyökkäävällä asenteella vastaa. ja ei sulla kyllä mun mielestä dippiä ole hiuksissa, ainakaan kovin selvästi näkevää.

      Delete
    4. eräs joka näen alexandraa harvasen päivä2/08/2012 6:12 PM

      on sillä kyllä dipit, ollut jo jonkin aikaa :) ja kyllä mäkin oisin varmaan vähän kiihtynyt kun tarkemmin ajattelee. mut en vältsisti noin paljon, mut mistäs sen tietää

      mut hei, pretty you! :---)

      Delete
    5. Ei hätiä mitiä kuulkaas, saa mielipiteitä sanoa. Enkä mä mitenkään hyökkäävällä asentella tullu, dont worry. Ihan vaan kerroin oman mielipiteeni ja miten asiat oikeastaan on, ei sen enempää ;))

      Delete
  7. pöhpöh, oo vain oma ittes ja jatka samaan mallii ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omaa itteäni en tietenkään voi muuttaa, ja yritän parhaani :))

      Delete
  8. oot niin kaunis! (: ja ihana asu taas kerran !

    ReplyDelete
  9. onnittelut, oot kyllä oikea tyttö topkymppiin ! mii sou häpi ! ja tyylisi on upea, vaikka samoja piirteitä löytyy, mutta ainahan jos muotia seuraa voi inspiroitua samoista asioista ! ei se Angelicakaan ole ruutia keksinyt, varmaan samoilla inspiraation lähteillä ootte vain sattuneet osaksi olemaan :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!! Oli kyllä superhienoa!! :D Viisaasti sanottu, niinhän se luultavasti menee :))

      Delete