12/31/2011

GOTTA♥SHOES

Löysin tossa pari päivää takaperin Nellyn alelaareista tollaset ihanat niittinilkkurit, tai mitkä lie, joissa vetskari kantapäässä. Ihastuin ja kyseiset ovat paraikaa tulossa uutta kotia kohti. Näillä oli hintana huimat 22,50€, ei paha. Tamariksen popot löyty Alexin Nilsonista -30% lapulla varustettuna, nää tais korvata ne ikiihanaiset, aina-loppu, kiiltonahkaiset, paksulla korolla varustetut Vagabondit joista haaveilin toivomuslistassani... Nääs niitä ei sitte koskaan mistään mun koossa löytynyt, mutta vaikka nää bootsit on ihan erilaiset tykkään silti nää saa korvata ne vagikset. Mikäköhän mulla nyt on ku noi niitit niin vetoaa?
Aleista muuten puheen ollen mulla kävi eilen paska mäihä Ginassa, sillä kun olin ostamassa alelöytöjä kortinlukialla oli joku Visa-electronia vastustava ongelma ja sitte kokeiltiin kaks kertaa ja ei onnistunu. No, mua kehotettiin käydä nostamassa rahaa ja niin meninki. Samalla tsekkasin saldot ja ne sano et olin maksanu Ginalle kaks kertaa 29 euroa. Menin sitte samalle muij..eiku myyjälle valittamaan asiasta ja yks vaan sano et se ei oo mahsollista ja jätti huomioimatta mut sitte kokonaan. Tänään soitettiin ihan sinne asiakaspalveluun ja kyllä homma ens viikolla hoituu. Mutta en kyllä enää aio ostaa yhtikäs mitää siitä hemmetin kaupasta joka varasti multa kuuskybää (katotaan pitääkö...).

Hyvää viimestä päivää vuonna 2011! haha.. kivasti ton kilometrin mittaisen valituksen jälkeen...♥

Hittade här några dagar sedan de där snygga skorna med silvriga nitar och dragkedja på hälen från Nellys rea. Blev förälskad och dom är just nu på väg till sitt nya hem.  De kostade endast 22,50€, inte så dåligt va. Tamaris-bootserna hittade jag på Nilson shoes -30% i rabatt, dehär får fungera istället för de superljuvliga, alltid-slut, lackade Vagabonderna med tjocka klacken som jag drömde om i min önskelista... För att vi inte hittade dem sedan i min storlek någonstans, kommer de här - som är ju alldeles olika men  jag gillar dem ändå jätte mycket - funka bra. Vad är det månne med mig när nitar tilltalar mig så starkt?
På tal om rea hade jag skit dålig tur igår i Gina. Jag skulle köpa rea-fynd men kortläsaren hade något problem mot Visa-electron och vi prövade två gånger men det funkade inte. Sedan sa försäljaren att ja sku gå och lyfta pengar. Samtidigt checkade jag saldon och där stod det att jag hade betalat två gånger 29 euro åt Gina. Så gick jag till samma fans...nej, ja menar försäljare och berättade om vad som hänt, hon bara sade att det inte var möjligt och ignorerade mig helt. Idag ringde vi sedan riktigt till kundservicen och allt kommer att ordna sig nästa vecka. Men iallafall tänker jag aldrig mer köpa något  från denna skitiga butik som stal sextio euro av mig (ska se om det håller...).

Ha en bra sista dag år 2011! haha... trevligt just efter en kilometers lång gnäll-text...♥

No comments:

Post a Comment